60 dagen bedenktijd
Altijd gratis verzonden NL
Veilig achteraf betalen
Niet goed = geld terug

Garantie & klachten

Klachten

Het kan altijd zijn dat u klachten heeft over onze producten of dienstverlening.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@123watches.nl. Wij zullen samen met u tot een oplossing komen om het geschil naar tevredenheid van beiden optie lossen.

Op uw klacht wordt binnen 24 uur inhoudelijk gereageerd. U krijgt van ons een status update wanneer uw klacht in behandeling is genomen.

"Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

 

Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

 

60 dagen bedenktijd
Altijd gratis verzonden NL
Veilig achteraf betalen
Niet goed = geld terug