Contact pagina

Heeft u een vraag of klacht?

Selecteer hieronder uw categorie en vindt uw antwoord.
Staat uw antwoord er niet bij neem dan contact op via ons contact formulier of een van onze andere media.

123Watches

KVK 71321233
BTW NL858668786B01
BANK NL65KNAB0255500130
BIC/SWIFT KNABNL2H

Hierboven geen antwoord gevonden? Neem dan contact met ons op.
Verstuur
Nog steeds een vraag? Onze klantenservice is gesloten
Veelgestelde vragen
  • 1. Bestelling & Levering
    • 1.1. Hoe retourneer ik een bestelling?
      • A. Met account

        1. Login op onze website.
        2. Ga naar mijn bestellingen.
        3. Klik achter de betreffende bestelling op retourneren.

        Na het aanmaken van een retour zullen wij deze beoordelen. Na goedkeuring ontvangt u per mail uw retourinstructies, let op deze mail kan in uw spam box terecht komen en ontvangt u binnen 24 uur.

         

        B. Zonder account

        Vraag via onderstaande link een gast wachtwoord aan en log in met uw mail adres en volg bovenstaande stappen A.

        Request guest password

    • 1.2. Waar is mijn pakket?
      • Helaas ben je, en wij dus ook, afhankelijk van PostNL. Wij leveren de pakketjes altijd netjes aan bij PostNL.

        Orders op werkdagen voor 16:00 uur besteld, worden de volgende dag geleverd. Een Feestdag, zaterdag en/of zondag is geen werkdag. Op deze dagen kunnen wij dan ook geen post aanleveren bij PostNL.

        Wij verwachten in dit geval overigens dat het pakketje helaas bij PostNL in het sorteercentrum een vertraging heeft opgelopen i.v.m. drukte, een fout of storing bij PostNL en dat het pakketje dus nog onderweg is naar uw brievenbus. 

        Wij verwachten dus dat uw pakketje z.s.m. binnen zal moeten komen in uw brievenbus op het door u aangegeven adres. Voor de zekerheid willen wij u vragen om uw opgegeven adres te controleren in de bestelbevestiging (deze heeft u in uw email ontvangen).

    • 1.3. Ik heb geen track and trace ontvangen?
      • Bestellingen worden standaard als brievenbuspost verzonden en geleverd bij u zonder track and trace code.

        Echter heeft PostNL nu een prettige manier om via een app je post te volgen.
        Zie hiervoor deze pagina
        Dit is echt ideaal voor brievenbus zendingen zonder Track en Trace.
        Hierbij krijg je namelijk de scan te zien van je te ontvangen brievenbus zendingen.
        Hierbij is ook in te stellen dat je een push-notificatie krijgt zodra er een zending naar je onderweg is. Wij willen je bij deze aanraden om deze app te installeren en in te stellen voor “Mijn Post”.
        Je ontvangt dan een bevestigingsbrief op het thuisadres om dit te activeren.
        LET OP: Dit werkt nog niet voor iedere zending.

    • 1.4. Ik heb een fout gemaakt in mijn adres. Wat nu?
      • Het aanpassen van je adres is alleen mogelijk als de bestelling nog niet verzonden is. 
        Neem z.s.m. contact met ons op. De snelste manier is chatten via WhatsApp. 
        E-mails worden binnen 1 werkdag beantwoord.

    • 1.5. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
      • Het is helaas niet mogelijk een bestelling af te halen.

  • 2. Apple Watch
    • 2.1. Hoe wissel ik een Apple Watch bandje?
      • Het wisselen van de Apple watch bandjes is niet moeilijk doordat Apple daar een handige oplossing voor heeft bedacht. De oplossing is namelijk een opklikbaar schuifsysteem. De Apple watch bandjes van Apple zijn los te bestellen voor iedere Apple watch voor iedere grote. Dit kan door de Apple Watch om te draaien en op de vergrendelknop te drukken. Als u dit heeft ingedrukt gaat de vergrendeling van de Apple watch band eraf en kunt u het bandje eruit schuiven. Om de nieuwe Apple Watch er weer op te doen schuift u het bandje weer in deze richel en zo heeft u het nieuwe bandje op uw Apple Watch.

        verander-je-apple-watch-bandje
        Voor degenen waarbij de animatie niet goed wordt geladen, ik heb de stappen hieronder vermeld voor het veranderen van uw Apple Watch bandje:

        1. Doe je horloge af en draai het om zodat de achterkant van het horloge naar boven ligt.
        2. Druk op de kleine ovale knop in de buurt op de rand van de horlogekast.
        3. Langzaam schuift u de band naar links of rechts om de band te verwijderen.
        4. U kunt een nieuw bandje weer op dezelfde manier inschuiven.


        Heeft u toch nog problemen neem dan contact op met onze klantenservice dan helpen wij u graag verder.

  • 3. Fitbit Charge 2
    • 3.1. Hoe vervang ik een Fitbit Charge 2 bandje?
      • Het wisselen van de Fitbit Charge 2 bandjes is niet moeilijk doordat er een handige oplossing voor is bedacht. De oplossing is namelijk een kliksysteem.

        1. Draai je Fitbit Charge 2 en zoek de twee band vergrendelingen op. Er zit één vergrendeling aan elke kant waar de band het frame raakt.

        2. Om de vergrendeling vrij te geven, druk om de platte metalen knop.

        Fitbit Charge 2 bandje vervangen

        3. Schuif de band omhoog om deze los te maken van de tracker.

        Fitbit Charge 2 bandje vervangen

        4. Verwijder de band aan de andere kant. Als het voelt alsof het bandje vast zit, beweeg dan de band heen en weer om deze los te maken.

        5. Om het bandje te bevestigen schuift u het band naar beneden op het uiteinde van de tracker totdat u deze voelt vastklikken.

        6. Herhaal dat ook aan de andere kant.

        Fitbit Charge 2 bandje vervangen

         

        Mocht u toch nog problemen ervaren kunt u contact opnemen met onze klantenservice, daar helpen wij u graag verder.

  • 4. Fitbit Charge 3
    • 4.1. Hoe vervang ik een Fitbit Charge 3 bandje?
      • De Fitbit Charge 3-riem vervangen? Dit is hoe je het doet: Fitbit Charge 3 heeft twee verwijderbare riemen (boven en onder) die je kunt vervangen door riemen die je apart kunt kopen. Ga als volgt te werk om de banden aan beide zijden te verwijderen en te vervangen:

        1. Draai je Fitbit Charge 3-tracker om en lokaliseer de twee bandsloten. Er is één slot aan elke kant waar de band het frame raakt.

        2. Druk op de platte knop op de riem om een vergrendeling op te heffen.

        3. Trek de riem voorzichtig van de tracker vandaan om hem los te maken.

        4. Verwijder de riem aan de andere kant. Als u problemen ondervindt of vastloopt, beweegt u de riem voorzichtig heen en weer om deze los te maken.

        5. Bevestig een riem, schuif deze op het uiteinde van de tracker totdat u voelt dat deze op zijn plaats klikt. Herhaal dit ook aan de andere kant. Als u problemen ondervindt bij het repareren van de tape of als deze los voelt, beweegt u de tape voorzichtig heen en weer om te controleren of deze aan de tracker is bevestigd.

        Mocht u toch nog problemen ervaren kunt u contact opnemen met onze klantenservice, daar helpen wij u graag verder.

  • 5. Fitbit Versa
    • 5.1. Hoe vervang ik een Fitbit Versa bandje?
      • 1. Draai je Fitbit Versa smartwatch om en vind pinnetje waarmee je het bandje snel los kunt maken – er is er een aan elk uiteinde waar de band het frame raakt.

        2. Om het bandje los te maken, duw je het pinnetje (snel sluit hendel) naar binnen.

        fitbit versa bandjes - fitbit versa bandje vervangen 1

        3. Trek de band voorzichtig van het horloge vandaan om het los te maken.

        fitbit versa bandjes - fitbit versa bandje vervangen 2

        4. Herhaal dit (deze handelingen) ook aan de andere kant van je smartwatch.

        5. Om een nieuwe polsband te bevestigen, schuift je de pen (de kant tegenover de snelontgrendelings hendel) in de inkeping op het horloge. De band met de gesp klik zich vast aan de bovenkant van het horloge.

        fitbit versa bandjes - fitbit versa bandje vervangen 3

        6. Druk de snel sluithendel naar binnen en schuif het andere uiteinde van de band op zijn plaats.

        fitbit versa bandjes - fitbit versa bandje vervangen 4

        7. Wanneer beide uiteinden van de pen zijn ingestoken, laat je de snelontkoppelingshendel los.

        Mocht u toch nog problemen ervaren kunt u contact opnemen met onze klantenservice, daar helpen wij u graag verder.