Contact pagina

Waar bent u naar op zoek?
Veelgestelde vragen
  • 1. Order wijzigen
  • 2. Levering
    • 2.1. Bestelling nog niet ontvangen?
      • Wat balen dat uw bestelling waar u zo naar uit kijkt nog niet geleverd is.

        Orders op werkdagen voor 16:00 uur besteld, worden dezelfde dag verzonden.

        Wij verwachten in dit geval overigens dat het pakketje helaas bij PostNL in het sorteercentrum een vertraging heeft opgelopen vanwege de drukte, een fout of storing.

        Wij gaan er vanuit dat uw pakketje z.s.m. binnen zal komen in uw brievenbus op het door u aangegeven adres.

        Voor de zekerheid willen wij u vragen om uw opgegeven adres te controleren in de bestelbevestiging (deze heeft u in uw email ontvangen).

        Heeft u na 3 werkdagen nog niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via chat of mail naar [email protected]

    • 2.2. Track & Trace
      • Heeft u bij het afrekenen voor track and trace gekozen dan krijgt u op de avond van de bestelling de track and trace code per mail aangeleverd.

        Alle andere bestellingen worden standaard als brievenbuspost verzonden en geleverd bij u zonder track and trace code.

        Echter heeft PostNL nu een prettige manier om via een app je post te volgen: https://www.postnl.nl/campagnes/mijn-post-in-de-app/

        Dit is echt ideaal voor brievenbus zendingen zonder Track en Trace. 

        Hierbij krijg je namelijk de scan te zien van je te ontvangen brievenbus zendingen. 
        Hierbij is ook in te stellen dat je een push-notificatie krijgt zodra er een zending naar je onderweg is.

        Wij willen je bij deze aanraden om deze app te installeren en in te stellen voor “Mijn Post”. 
        Je ontvangt dan een bevestigingsbrief op het thuisadres om dit te activeren. 

        LET OP: Dit werkt nog niet voor iedere zending.
        Zit onze zending niet tussen de foto's? Dan kan die toch gewoon geleverd worden.

  • 3. Retour
    • 3.1. Retour aanvragen
      • Als u de bestelling op onze website heeft geplaatst kunt u hieronder het retourformulier downloaden waar de instructies op vermeld staan.

        Via Bol.com besteld:
        U kunt uw retour aanmelden op de website van Bol.com onder uw account. Mocht u hierover vragen hebben dan kunt u met de klantenservice van Bol.com contact opnemen.

        Retourformulier NL

    • 3.2. Retour al verzonden maar nog geen bericht van ons
      • Als u uw bestelling al retour heeft gestuurd, met retourformulier of heeft u uw naam/ordernummer op de retour vermeld dan krijgt u automatisch bericht wanneer uw retour is verwerkt. De verwerkingstijd is ongeveer 2 werkdagen.

  • 4. Product vraag
    • 4.1. Schakel bandje verkleinen?
    • 4.2. Bandje defect?
      • Ten eerste excuses voor deze fout. Neem contact op met onze klantenservice via de chat (op werkdagen tussen 09:00 en 17:00) of stuur een mail naar onze [email protected]

        Wij sturen u direct het juiste product op en ter compensatie krijgt u van ons een gratis kadobon voor uw volgende bestelling.

    • 4.3. Verkeerd product geleverd?
      • Ten eerste excuses voor deze fout. Neem contact op met onze klantenservice via de chat (op werkdagen tussen 09:00 en 17:00) of stuur een mail naar onze [email protected]

        Wij sturen u direct het juiste product op en ter compensatie krijgt u van ons een gratis kadobon voor uw volgende bestelling.

 

 

Hierboven uw antwoord niet gevonden?

Ons team staat voor u klaar en gaan altijd tot het uiterste om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

U kunt onze klantenservice bereiken via onze live chat of per mail naar [email protected]

 

Retourneren?

Mochten de product(en) niet helemaal naar wens zijn dan kun je deze binnen 60 dagen retourneren middels dit document.


123Watches

KVK 71321233
VORM V.O.F.
BTW NL858668786B01
BANK NL65KNAB0255500130
BIC/SWIFT KNABNL2H
EMAIL [email protected]

 

Kantoor (geen bezoekadres):  
Sleedoorn 22  
3892CP Zeewolde  
   
Post en retour adres (geen bezoekadres):  
Sleedoorn 22  
3892CP Zeewolde