Bestellen
Neem dan zo snel mogelijk, bij voorkeur op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur, contact met ons op via de live chat en geef jou wijziging door.
Stuur buiten openingstijden een e-mail naar [email protected] met als onderwerp BESTELLING WIJZIGEN.
Als jouw bestelling nog niet in het sorteerproces zit, kunnen we deze nog wijzigen.
Als jouw bestelling al in het sorteerproces zit, is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Na ontvangst kun jij via onze website een retour aanmelden en aangeven dat jij het product wilt ruilen. Wil jij het product snel ontvangen? Bestel dan opnieuw de juiste maat en stuur na ontvangst de verkeerde maat retour zodat wij deze kunnen crediteren.
Het spijt ons dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Heb jij een e-mail van ons ontvangen dat de bestelling is verzonden? (misschien in jouw spambox)
JA - Dan hebben wij jouw bestelling netjes overgedragen aan PostNL en is deze naar jou onderweg. Door de drukte bij PostNL kan het wat langer duren voordat jouw bestelling aankomt, onze excuses hiervoor en bedankt voor jouw begrip. Is jouw bestelling langer dan 5 dagen geleden verzonden? Neem dan contact met ons op via een van onderstaande kanalen.
NEE - Dan heb jij waarschijnlijk product(en) besteld met een langere levertijd en moet het als backorder verzonden worden. Zodra jouw backorder is verzonden, ontvang jij direct bericht van ons.
Onze excuses dat jij nog niet jouw volledige bestelling hebt ontvangen. Heb jij van ons een e-mail ontvangen dat dit product als backorder wordt geleverd? (misschien in jouw spambox)
JA - Helaas hebben we dit product nog niet ontvangen, maar wij verwachten dat het elk moment wordt geleverd. Zodra jouw backorder is verzonden ontvang jij direct een e-mail van ons.
NEE - Neem contact met ons op via een van de onderstaande kanalen.
Onze excuses dat jij een verkeerde product hebt ontvangen. Kun jij ons een e-mail sturen naar [email protected] met het volgende:
- Onderwerp VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN
- Voeg een foto toe van het verkeerd ontvangen product
- Vermeld jouw ordernummer in de e-mail
Zo kunnen wij jouw e-mail er snel tussenuit halen en het juiste product naar jou opsturen.
Alvast bedankt voor jouw medewerking en nogmaals onze excuses voor het verkeerd geleverde product.
Het spijt ons dat je jouw nalevering nog niet hebt ontvangen. Heb je een e-mail van ons ontvangen dat de backorder is verzonden? (misschien in je spambox)
JA - Dan hebben wij je backorder netjes overgedragen aan PostNL en is deze naar je onderweg. Door de drukte bij PostNL kan het wat langer duren voordat je bestelling aankomt, onze excuses hiervoor en bedankt voor je begrip. Is uw bestelling langer dan 5 dagen geleden verzonden? Neem dan contact met ons op via een van onderstaande kanalen.
NEE - Helaas hebben we dit product nog niet ontvangen, maar we verwachten dat het elk moment wordt geleverd. Zodra je backorder is verzonden ontvang je direct een e-mail van ons.
Bedankt voor het plaatsen van een bestelling. Wat vervelend om te horen dat de betaling mislukt is. Wij kunnen jou een nieuwe betaallink per e-mail sturen waarmee jij jouw bestelling gewoon kan afronden, hierdoor hoef jij geen nieuwe bestelling te plaatsen
Geen probleem, dit kunnen we oplossen. Heb jij jouw bestelling al ontvangen?
JA - Neem contact met ons op via een van de onderstaande kanalen.
NEE - Dan wil ik jou vragen om na ontvangst van jouw bestelling nogmaals contact met ons op te nemen. Als jij aangeeft welke producten jij wilt houden, kunnen we de korting verrekenen en het verschil terugbetalen.
Alle categorieën
Heb jij hierboven niet het antwoord gevonden dat jij zocht?
Hieronder staat onze klantenservice voor jou klaar om al jouw vragen te beantwoorden.